jennytanghoj

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny Tanghöj - 21 februari 2013 11:08

Utsiktsberget

Tog en sväng till utsiktsberget på morgonprommisen. Helt klart mitt favoritställe här! Tänkar stället där man bara kan sätta sig och så klarnar saker upp. Tränade lite med Kex imorse också. Växlade mellan olika positioner i fotgående och det känns som om vi börjar få koll på det med! Nu håller jag på att packa upp lite lådor i mitt rum, kanske dags att acceptera att det är här vi kommer bo nu ;)

Av Jenny Tanghöj - 21 februari 2013 06:25

Kan inte sova.. Tankarna bara snurrar runt i huvet på mig och ställer till med ett eländigt kaos. Så många frågor och inga svar. Lär väl inte kunna somna om nu. Lika bra att gå upp och se vad dagen har att bjuda på

Av Jenny Tanghöj - 19 februari 2013 00:44

Tänkte kika in här innan jag somnar. Har varit en bra och glad måndag idag! Promenader med hundarna, träffat kompis, äntligen flyttat in i mitt rum! Ja, egentligen bara gått och njutit av att det är lov! Underbart! Nu är det bara 6 veckor till påsklovet och det är bara 16 veckor kvar till sommarlovet! FATTA 16 ynka veckor! Tiden lär ju rejsa fram med tempot vi har i skolan och allt som våren kommer att bjuda på!


 

Foto: Ida Liljeroos Tanghöj

Av Jenny Tanghöj - 16 februari 2013 22:13

Idag är det exakt 4 år sen Kex föddes! Känns inte alls som om det va så länge sen, börjar ju nästan få lite åldersnojja för henne. Men grattis till min älskade, finaste, bästaste och knasigaste Kex och alla hennes syskon! Vad skulle jag vara utan Kex

Av Jenny Tanghöj - 16 februari 2013 09:30

Saker som ska göras innan studenten:


-Intervjua leggingsmannen

-Gå in på McDonalds med en 5kr och beställa en halv cheeseburgare

-Köpa en sak av varje godissort på godisland på samma gång

-Gå in i en affär och låtsas vara från en annan tid

-Simma i ån

-Hålla tal i matsalen

-Göra den här listan längre...

-Ha världens grymmaste student!

Av Jenny Tanghöj - 15 februari 2013 21:39

Nyklippta Ida

Bara några timmar på sportlovet har gått och jag är redan en av de mest uttråkade människorna på jorden! Hoppas morgondagen blir bättre...

Av Jenny Tanghöj - 15 februari 2013 16:35

Hur prove gick? Enligt mig... Awesome!

Av Jenny Tanghöj - 15 februari 2013 09:56

Bara för att min väckarklocka är så trevlig mot mig hånade jag den en halvtimme extra imorse tills den fick totalt damp...

Ovido - Quiz & Flashcards